/**/

מדיניות החזרים של האתר visa4india.co.il

אנחנו לוקחים אחריות על ההזמנה שלכם ומבטיחים לכם שנעשה הכל על מנת שתקבלו את הויזה להודו בתוך 5 ימים מרגע ההזמנה. בסופו של דבר, שליחת הויזה אליכם מתבצעת על ידי ממשלת הודו ולכן אנחנו לא יכולים לקחת אחריות אם קרתה טעות שלהם או שקרה עיכוב בשליחה בגללם.

חשוב לדעת שאי אפשר לעשות שינוי בפרטים של הויזה לאחר שההזמנה בוצעה. אם יש טעות בפרטיםתאריכיםסוג הויזה וכו’, לא ניתן לעשות שינוי אלא רק להוציא ויזה חדשה.

במקרים הבאים תוכלו לקבל פיצוי על ההזמנה שלכם:

  1. שלחנו לכם את הויזה עם פרטים שונים מהפרטים שמילאתם. במצב כזה, שלחו לנו מייל ונוציא לכם ויזה חדשה ללא תוספת תשלום

במקרים הבאים לא תוכלו לקבל החזר על ההזמנה שלכם:

  1. במקרה ויש טעות בפרטים שלכם עקב טעות שלכם, זאת אומרת שמילאתם את אחד השדות עם טעות, אין אפשרות לקבל החזר או לקבל וזיה חדשה בחינם. תצטרכו להזמין ויזה חדשה במחיר מלא.
  2. במקרה שהויזה התעכבה עכב בעיה של ממשלת הודו.

בסופו של דבר, אם הטעות או העיכוב נוצרו בגללנו, תקבלו החזר כספי או ויזה חדשה. אם הטעות היא בגלל שמילאתם פרטים לא נכונים, או שבחרתם לעשות שינוי לאחר התשלום, תצטרכו להוציא ויזה חדשה על חשבונכם.